niedziela, 26 października 2014

W Dniu Nauczyciela

Kartka dla Pani od klasy mojego synka.


Róg wywinięty - spotkałam się kilka razy z takim sposobem, na ozdobne miejsce na kompozycję kwiatową, w tym przypadku świetnie się sprawdziło. Różyczki Wild Orchid Craft, listki wykrojnik Rose Leaf Magnolii, ramka z Creative Expressions San Francisco.


Pudełko z Latarni Morskiej, wycięłam okienko.


Z braku torebeczki (nie zdążyły przyjść), opakowanie zrobiłam z woreczka (takiego zamykanego na taśmę), okrągłe elementy wycięłam dziurkaczem 2,5cm. Kółka przebite nitami, sznurek satynowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :)

Wykrojniki z Aliexpress

            Witam Was serdecznie po długiej, prawie 3 letniej przerwie. Dużo zmieniło się w moim życiu zawodowym, troszkę w prywatnym. Po po...