wtorek, 26 czerwca 2018

Wykrojniki z Aliexpress

            Witam Was serdecznie po długiej, prawie 3 letniej przerwie. Dużo zmieniło się w moim życiu zawodowym, troszkę w prywatnym. Po ponad dwóch latach prowadzenia działalności zamknęłam "W Kreatywnym Kąciku", pracownię zlikwidowałam. Strzeliłam przysłowiowego focha na rękodzielnictwo - teraz mogę  powiedzieć, że to bardzo ciężki kawałek chleba. Wszystko wykonujemy ręcznie, potem płacimy za "miejscówki", sprzedajemy, tłumaczymy klientom dlaczego to "aż" tyle kosztuje....  i tak w kółko. Ambitny plan nie do końca  tak się sprawdził, jak myślałam... a artystyczny pęd wygasł.
             Teraz, po półtorarocznej przerwie od handmade, patrzę na wszystko pod innym kątem. Pracuję zawodowo, a do rękodzieła podchodzę wyłącznie jak do hobby - to najlepsze, przynajmniej dla mnie rozwiązanie. Na biżuterię patrzeć nie mogę :D, z powyższych względów. Od kilku miesięcy znów się bawię scrapbooking'iem, trochę koloruję.
              Miejsce, gdzie miałam pracownię, zajęli moi chłopcy - mają tam stół do piłkarzyków, regał z planszówkami. Podzielili się jednak miejscem i udało mi się wcisnąć kilka rzeczy i biurka :)
              A teraz do rzeczy.... Planowałam zacząć zbierać sprzęt do scrapbookingu, ale ceny wykrojników niestety nie zachęcają. I wtedy odkryłam, że można kupować na Aliexpress. Początkowo obawiałam się, ale po kilku paczkach, które szybko doszły (ok. 3 tygodni) , szybko zrobiłam kolejne i kolejne zamówienia ... zakupy z alie uzależniają i to bardzo :D Serdecznie Wam wszystkim ten portal polecam. Ceny są bardzo atrakcyjne, a jak pomyślę, ile wcześniej wydawałam na wykrojniki.... 
 


              Przez kilka miesięcy uzbierałam małą kolekcję. Na macie samoregenerującej są nowe, dopiero przyjechały :) Podałam Wam ceny, ile mnie kosztowały. Wrzuciłam też wycięte scrapki.



I na koniec niesamowita ramka, składająca się z 6 elementów. Można wycinać wewnątrz kartki, albo zrobić ozdobne ramki.

2 komentarze:

  1. Chciałam zrobić porządek wśród obserwowanych przeze mnie blogów. Jednak zajęło by to za duzo czasu, szkoda mi go było. Dobrze zrobiłam, bo niektóre osoby, tak jak ty wracają!
    Jeszcze nie odważyłam się kupować na Ali, widząc twoje wiem już ,że warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie i jest mi bardzo miło, że mnie odwiedziłaś. Zakupy na alie polecam. Zdarzyło mi się dwa razy, że paczka nie doszła, ale wówczas otrzymałam zwrot pieniążków.

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :)

Wykrojniki z Aliexpress

            Witam Was serdecznie po długiej, prawie 3 letniej przerwie. Dużo zmieniło się w moim życiu zawodowym, troszkę w prywatnym. Po po...