czwartek, 15 maja 2014

Urodzinowa Amy

Maja, moja mała sąsiadka, kończy jutro 8 lat. Czasem przychodzi pobawić się z moimi chłopcami, jest bardzo miłą i sympatyczną dziewczynką. Z tej okazji postanowiłam jej zrobić niespodziankę - karteczkę (plus oczywiście drobny słodycz, wszak grzechem byłoby nie osłodzić jej tak ważnego dnia :) ).


Skorzystałam z internetowych inspiracji na zrobienie kartki sztalugowej i tak powstała moja. Nie podaję linków do konkretnego tutoriala, bo oglądałam kilka, a potem i tak zrobiłam na "swój" wymiar, to znaczy tak, aby się mieściła do koperty Anita's oraz, aby kąt ustawiania kartki nie był zbyt pionowy.


Stempelek to Amy  Wee Stamps. Stempel odbity tuszem Memento na papierze Canson Illustration Manga 250 g.

Dziurkaczem Martha Stewart  Around the Page - Ribbon Loop wyciełam ramkę, użyłam także ramki okrągłej z zestawu Stately Circles  Spellbinders oraz PP1401 wykrojnik balonik (party) i 1347 cyfry Marianne Design.


Sztywny papier wizytówkowy 300g jest bazą, do tego papier Marmurek jasnoróżowy i Canson mi-teintes.

 Kolory Promarkerów:
- twarz: almond, dusky pink, sunkkised pink, pale pink,
-  włosy: cinnamon, burn sienna, umber, blender,
- bluzka i rajstopy: baby pink, pale pink,
- buty, spodnie i kamizelka: tan, cacao, gold,
- kożuszek: satin, ivory,
- balon: carmine, magenta,
- doniczka: bloomson, cerise,
- kwiaty: bloomson, cerise, carmine, yellow, tulip yellow, sunflower, bright green, lush green,
- cień wokół: warm grey 1.
Dodatkowo: farba biała Polycolor (na balonie i wokół sylwetki) oraz cienkopisy Staedtler.

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :)

Wykrojniki z Aliexpress

            Witam Was serdecznie po długiej, prawie 3 letniej przerwie. Dużo zmieniło się w moim życiu zawodowym, troszkę w prywatnym. Po po...