środa, 16 października 2013

WOŚP

Jak wiele moich koleżanek, dołączyłam ostatnio do akcji Biżuteryjki dla WOŚP. Jest mi bardzo miło, że mogę wspólnie z tak wieloma uzdolnionymi manualnie osobami stworzyć przedmioty na licytację.
W tym roku powstało wiele ciekawych projektów, już się nie mogę doczekać efektów. Postanowiłam spróbować swoich sił w serduszkach, które zawisną w bransoletkach. Wykonane są techniką haftu koralikowego, w niebieskiej króluje kulka błękitnego jadeitu, w ametystowej... cztery malutkie kulki tego minerału.
W drugim projekcie, Lecimy w kulki, oplotłam koralikami Toho kule drewniane. 



Pisząc ten post przypomniałam sobie o karteczkach z podziękowaniem dla nabywcy - zupełnie mi to wyleciało z głowy. Pędzę do pracy ;)

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :)

Wykrojniki z Aliexpress

            Witam Was serdecznie po długiej, prawie 3 letniej przerwie. Dużo zmieniło się w moim życiu zawodowym, troszkę w prywatnym. Po po...